Skip to main content

ONDERSTEUNING

DE SUPPORTAFDELING STAAT VOOR U KLAAR

HELPDESK

Onze helpdesk medewerkers zitten op werkdagen van 7.00 tot 17.00 uur voor u klaar om al uw vragen snel en adequaat te beantwoorden. Bel ons op telefoonnummer 0297-893063. Mailen kan ook via onderstaande button.

MAIL SUPPORT

HULP OP AFSTAND

Via TeamViewer kan onze helpdesk veilig op het scherm van uw computer., tablet of smartphone meekijken en indien nodig de bediening overnemen. Zo is de ondersteuning altijd afgestemd op uw eigen situatie.

TEAMVIEWER

INSTRUCTIEVIDEO’S

Om direct aan de slag te kunnen met de Geolantis KLIC Viewer app is het verstandig om de instructievideo’s te bekijken. Met behulp van de video’s wordt u stap voor stap wegwijs gemaakt in het gebruik van de app.

NAAR VIDEO'S

TRAINING OP MAAT

Omdat iedere organisatie anders is bieden wij een uitgebreid programma aan professionele maatwerk trainingen, in ons trainingscenter of bij u op locatie. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

NAAR CONTACT

“WAAR KUNNEN WIJ U MEE HELPEN?”

Met een abonnement op de Geolantis KLIC Viewer app heeft u automatisch recht op helpdesk ondersteuning door onze supportafdeling. Gebruikers in het veld adviseren we om direct telefonisch contact op te nemen als er problemen zijn bij het gebruik van de app. Voor vragen over updates, instellingen, gebruikersaccounts e.d. kunt u ook mailen. Uw vraag komt direct binnen bij de helpdeskmedewerkers. Zij bepalen wie u het beste kan helpen met uw vraag. Vervolgens neemt een deskundige telefonisch of per e-mail contact met u op. U ontvangt binnen één werkdag antwoord op uw vraag.

MAIL SUPPORT

Instructie video’s